Gure ikasleek datozen hilabeteetan liburuz betetako MALETA IBILTARIA aste betez  izango dute etxean.

Familia giroan irakurtzeko aukera paregabea, goza ezazue!

HAUR HEZKUNTZA

apoyo dravetDedo

Euskal Eskola Publikoaz harro!

MENDIOLA ETXEAN

TXURI URDIN 2020

2020/02/27

ARGAZKI GEHIAGO KLIK

smiley

blush

laugh

TALDEKA LANEAN

1. zikloko ikasleak talde kooperatiboan aritzen gara lanean. Horretarako taldekatze mota  desberdinak egiten ditugu.

EUSKARAREN EGUNA

GAUR EUSKARAREN EGUNA OSPATUKO DUGU.

HAINBAT JARDUERA EGINGO DIRA GOIZEAN ZEHAR EUSKAREN ERABILERA BULTZATU ETA KULTURA EZAGUTZEKO ASMOZ.

MENÚ COMEDOR

Restauración y Limpieza para colectividades - AUSOLAN

GURE BARATZEKO UZTA AURRERA DOA

Azalorea

Brokolia

ESKOLA EGUTEGIA

2020-21 IKASTURTEA

ROBOTIKA ETA SCRATCH

Atal honetan Robotika eta Scratch programazioaren inguruan egingo diren ekintza ezberdinak ikusi ahalizango dituzue.

Ondorengo estekan ere jarraitzea duzue: https://es.pinterest.com/ceipmendiola/

GARABIAREN PROIEKTUA

2.zikloko ikasleak robotikako saioetan lanean ari dira.

Gaur garabia bat eraiki eta programatzen aritu dira.

Bukatu bezain pronto aurkeztuko dizuegu.

WE DO 2.0 ROBOTIKA MAKETA

Haciendo click sobre la imagen, tendrás la oportunidad de ver el trabajo realizado por los alumnos de 5º y 6º curso.

Argazkiaren gainean klikatuz gero, 3. zikloko ikasleek egindako lana ikusteko aukera izango duzue.

WE DO 2.0. ROBOTIKA

Robotikaren bitartez Pentsamendu Konputazionala garatzen da. 5. eta 6. mailako ikasleek robotekin experimentatzen dute eta horrekin batera matematika prozesuak ikertzen dituzte.

Gure ikasleek Teknologia Berriekin lan egiten dute XXI. menderako Hezkuntza batean.

4-5 urteko gelan BEE-BOT robota

Los niños y niñas del aula de 4 y 5 años han tomado contacto con el mundo de la robótica a través del robot Bee Bot

4 eta 5 urteko ikasleak Bee Bot errobotarekin robotikaren mundua ezagutzen hasi dira.

WEB INTERESGARRIAK

BALIABIDE DIGITALAK